Інформаційно-обчислювальний сектор
ІОС Історичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка
- Юридичною основою діяльності ІОЦ є Положення про Інформаційно-обчислювальний центр Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
- Розміщення та територію ІОЦ регламентує Наказ ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
- Користування інтернет-мережею Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбувається згідно Правил користування мережею інтернет, затвердженими ректором Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Адреса ІОС історичного факультету:
Панасюк Михайло Васильович
m.panasuk99@knu.ua
Україна, 01601, Київ,
Вул. Володимирська 60, 438
тел: 239-33-28
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ
Порядок реєстрації особистої службової поштової скриньки (не Тритон)
- Переконатися у актуальності власного аккаунту в системі авторизації AuthProxy – https://help.icc.knu.ua/uk/28-authproxy. Для цього:
- звернутися за посиланнямhttps://authproxy.knu.ua/;
- ввести актуальний логін та пароль;
- переконатися в успішній авторизації (повідомлення “Ви успішно авторизувалися!”);
Якщо авторизуватися не вийшло, то необхідно перевірити термін дії Вашого аккаунта або (якщо Ви раніше не реєструвалися) зареєструвати новий аккаунт – https://help.icc.knu.ua/uk/28-authproxy/26-.
2. Зареєструвати обліковий запис в mail.univ.net.ua.Якщо у Вас вже є особистий обліковий запис, то ще один не потрібно створювати!
Для реєстрації:
- зайти на сайт за посиланням –https://authproxy.knu.ua/;
- вести свій логін та пароль у системі авторизації AuthProxy;
- переконатися в успішній авторизації (напис “Ви успішно авторизувалися!”);
- зайти на сайт за посиланням – https://mail.univ.net.ua/;
- обрати пункт меню “Реєстрація скриньки”, далі діяти у відповідності з інструкціями.
Єдиний валідний формат логіну – ім’я.прізвище@univ.net.ua (правила формування аналогічні як для knu.ua). Транслітерацію потрібно виконувати згідно https://dmsu.gov.ua/services/transliteration.html
3. Заповнити електронну форму – https://docs.google.com/forms/d/1pVqJ8VUYCddI4z2OXR7UiZbNdQ6nkA9Qm6mvKfXtjcs.
4. Після заповнення форми потрібно особисто або колективно звернутись на адресу help+mail@knu.ua із запитом на створення облікового запису в @knu.ua.
У запиті потрібно вказати Ваші ПІБ, підрозділ, посаду та орієнтовний час заповнення форми.
5. Після отримання підтсердження від адміністраторів колективного ресурсу Ви можете виконати вхід до Вашої поштової скриньки на сторінці mail.knu.ua. В полях логін/пароль потрібно вводити дані, які Ви використовуєте при вході до пошти mail.univ.net.ua.
P.S. Якщо Ви не можете самостійно виконати вказані дії, звертайтеся до Інформаційно-обчислювального сектору Вашого інституту/факультету за консультацією та допомогою.
Реєстрація службових скриньок співробітників університету відбувається з використанням системи автоматизації навчального процесу «Triton».
Для переведення всіх співробітників та студентів університету на використання корпоративної пошта передбачено декілька етапів. На першому етапі цю процедуру виконають викладачі університету. Переведення інших категорій співробітників на корпоративну пошту буде відбуватися за ініціативи керівників відповідних напрямків та тільки після виконання ряду технічних процедур.
- Для реєстрації потрібно зайти на сайт «Triton» та натиснути «Реєстрація».
- Виберіть тип реєстрації викладача. Якщо у викладача немає облікового запису у домені univ.net.ua (немає скриньки на поштовому сервері mail.univ.net.ua), то потрібно обрати «Реєстрація нового акаунта» і натиснути «Далі».
На наступній сторінці викладачу потрібно ввести інформацію:- ім’я користувача — логін для входу в систему triton та ім’я в домені univ.net.ua (це ім’я не має відношення до назви скриньки корпоративної пошти);
- ПІБ;
- E-mail — альтернативна (додаткова, яку вже має викладач) поштова адреса, на яку буде надіслано підтвердження про успішне проведення реєстрації, а також новий пароль у разі його втрати;
- Пароль;
- Підтвердження паролю — повторне введення паролю;
та натиснути «Далі».
Якщо у викладача вже є обліковий запис у домені univ.net.ua, то потрібно обрати «Реєстрація на основі вже існуючого акаунта», ввести логін цього акаунта і натиснути «Далі».
На наступній сторінці викладачу потрібно ввести E-mail — альтернативну (додаткову, яку вже має викладач) поштову адресу, на яку буде надіслано підтвердження про успішне проведення реєстрації, а також новий пароль у разі його втрати та натиснути «Далі».
На наступній сторінці потрібно ввести код підтвердження, який був надісланий на альтернативну пошту. - На наступному кроці реєстрації викладач має обрати факультет, на якому працює, та натиснути «Далі».
- Потім викладач повинен обрати кафедру на якій працює та натиснути «Далі».
- Далі викладач серед запропонованих викладачів повинен обрати своє ПІБ та натиснути «Далі».
- На останньому кроці викладач має обрати особу, яка підтвердить заявку на реєстрацію (завідувача кафедри, на якій він працює, заступника декана), в разі необхідності додати повідомлення та натиснути «Завершити».
- Реєстрацію успішно завершено.
- Після підтвердження Ваших повноважень відповідальною особою (для пришвидшення процедури рекомендується особисто звернутися до відповідальної особи), зайдіть в свій особистий кабінет викладача в системі «Triton», ознайомтеся з правилами використання корпоративної пошти та створіть логін для корпоративної пошти в домені knu.ua. Рекомендована службова адреса — Ім’яПрізвище@knu.ua (наприклад, TarasTarasеnко@knu.ua).
- Для роботи з службовою скринькою потрібно зайти за посиланням https://mail.knu.ua. Логін та пароль використовуйте той самий, що і в системі «Triton» (логін та пароль до пошти mail.univ.net.ua).
1. Вхід до поштової скриньки в домені knu.ua відбувається за посиланням – mail.knu.ua
2. У випадку потреби змінити пароль, наприклад, компрометації діючого паролю або для профілактичних цілей (раз у півроку), необхідно:
2.1 Зайти на сайт за посиланням – https://mail.univ.net.ua/changepass/
2.2 Заповнити відповідні поля стосовно Вашого логіну та актуального паролю
2.3 Для формування нового паролю рекомендується скористатися одним із сервісів генерації паролів (або пустити ненадовго на клавіатуру кота при відкритому текстовому редакторі). Наприклад – https://www.ukraine.com.ua/uk/info/tools/passwdgenerate/. Згенерувати пароль з довжиною не менше 8 символів, з малими і великими літерами, цифрами та знаками пунктуації, наприклад, !”№;%:?*(),.
2.4 Отриманий пароль двічі ввести у відповідне поле та натиснутии клавішу “ЗМІНИТИ ПАРОЛЬ”.
2.5 Переконатися в успішному завершенні операції, звернувшись до поштової скриньки в домені knu.ua з новим паролем.
Якщо Вам потрібно виконати відновлення паролю – зверніться за адресою help@knu.ua